Motobatt MB12U
Najlacnejšie ponuky (14)
Popis produktu
Parametre produktu
Recenzie
, zakúpené v MAJO AUTO autodiely
- Produkt zatiaľ používaný krátko, ale vybraný typ batérie podľa recenzií
, zakúpené v MAJO AUTO autodiely
- Obojstrané svorky pripojenia,uzavretý obal akb
, zakúpené v Penta SK s.r.o.
rste neviem v motorke skusila len par startov , snad vyrzi
celkom fajn je ten system kontaktov univerzal prava/lava :-)
Parametre produktu
Popis produktu
Motobatéria Motobatt MB12U 15 Ah slúži ako náhrada batérií: 12N12-4A, 12N12A-4A-1, CB12A-A, CB12A-AS, CB12A-AWS, CB12AL-A,
CB12AL-A2, CB12A-B, CB12C-A, MB12U.
Oproti konkurenčným akumulátorom má vyššiu kapacitu pri zachovaní veľkosti.
AGM technológia (elektrolyt napustený v sklenom rúne) umožňuje variabilné umiestnenie batérie, tzn. môže byť naklonená, alebo aj ležať. AGM patrí medzi uzatvorené, tzv. ventilom riadené batérie.
Priestor medzi doskami nevypĺňa len kvapalný elektrolyt, ale každá z olovených dosiek AGM článku je obalená skleným rúnom, do neho je klasický elektrolyt nasiaknutý. Batérie tak síce funguje na rovnakom princípe, avšak rúnové separátory jej dávajú hneď niekoľko výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibráciám. Dlhodobým pôsobením vibrácií môže dôjsť k uvoľneniu dosiek a v konečnej fáze až k ich prepojeniu, teda ku skratu článku.
Motobatt redukuje nebezpečenstvo skratu článku vplyvom sulfatácie (v angličtine tzv. Machový efekt) - kryštáliky síranu olovnatého uvoľnené z dosiek klasického akumulátora môžu elektrolytu migrovať a často dochádza k ich vzpriečeniu medzi + a - doskou čím dôjde ku skratu článku.
Vyššia odolnosť Motobatt k hlbokému vybitiu - zatiaľ čo bežné batériu škodí už niekoľko hodín na úrovni vybitia okolo 50%, AGM batéria dokáže ísť bez výraznej straty celkovej kapacity až na hodnotu 70% vybitia.
Odolnosť Motobatt k rôznym režimom prevádzky. Pre motocykle (a im podobné vozidlá) je charakteristická nepravidelná prevádzka, teda časté obdobie, kedy batéria zostáva v nedobitom stave. Oproti klasickej konštrukcii vie separátory AGM výrazne spomaliť prirodzenou sulfatáciou článkov.
- Batéria je kompatibilná s nasledujúcimi motocykle:
- APRILIA: 100 SCARABEO 4T r.v. 02-05, 150 LEONARDO (Marzocchi)
r.v. 02-04, 150 LEONARDO (Showa) r.v. 02-04, 200 SCARABEO r.v. 03-04, 650 PEGASO r.v. 01-04
- BIMOTA: 600 Y B9 / SRI r.v. 96-98
- MW: F650 Funduro r.v. 95-06, F650 GGS/GS Dakar r.v. 00-06, F650
GGS/GS Dakar r.v. 95-99
DUCATI: 750 GT Sport r.v. 72-75, 750 SS Showa r.v. 75-79, 860
Kickstart r.v. ALL, 900 S2 Desmo r.v. 83-84, 900 SD Darmah S/SS/MHR r.v. 76-85
HONDA: CB1100 R B r.v. 81, CB1100 R C-RD/FD-FE r.v. 82-84, CB250
NC-ND r.v. 82-83, CB250 T 1-T2-NA-ND r.v. 78-81, CB350 F r.v. 74-77,
CB350 K1-K4 r.v. 69-74, CB350 SG-SJ r.v. 86-89, CB360 r.v. 73-77, CB400
F r.v. 75-79, CB400 T -NA-NB r.v. 78-81, CB400 T NC-NDC-ND r.v. 82-83,
CB500 K0-K3 r.v. 71-74, CB500 T r.v. 75-77, CB500/4 r.v. 72-77, CB550
F/4 r.v. 76-80, CB550 SC Nighthawk r.v. 82-84, CB650 SC Nighthawk r.v. 82, CB650 SC Nighthawk r.v. 83-85, CB650, C Custom r.v. 79-80, CB650, C
Custom r.v. 81-82, CBX500 r.v. 82, CBX550 F r.v. 82-85, CBX650 Z r.v. 79, CM250 T C r.v. 82-85, SL350 K2 21” Wheel r.v. 72-73, SL350 KO-K1 19” Wheel r.v. 70-71, VF500 FE-FG r.v. 84-86, VFR750 FG-FH r.v. 86-87,
VFR750 FJ-V r.v. 88-89, VT500 FC/C Shadow r.v. 83-86, XL600 VH-VJ T ransalp r.v. 87-88, XL600 VK T ransalp r.v. 89, XL600 VL-VT T ransalp r.v. 90-96
KAWASAKI: EN450 A1-A6 (LTD450) r.v. 85-90, GPX400 (Grey Import) r.v. ALL, GPX600R C1-C4 r.v. 88-92, GPZ550S A1-A4 r.v. 84-88, GPZ550S H 1-H2 (Z LTD) r.v. 82-83, GPZ600R A1-A4 r.v. 85-88, GT550 G1-G4 (Z550
SHAFT r.v. 83-88, KZ750 E1/H1-H3/L1-L3/R1 (Four) r.v. 80-84, Z400
A1-A2/D r.v. 74-79, Z400 B1-B2/C1/G1/H1 r.v. 74-79, Z400 J1-J3 r.v. 80-83, Z440 A LTD r.v. 82-83, Z440 D6 r.v. 84, Z440C1,C2,H1,H2 r.v. 80-83, Z500 B1-B4 r.v. 79-82, Z750 E1-E3 (KZ750 Four) r.v. 80-87, ZR550
A1-A2 (Z550F) r.v. 83-84, ZR550 B1-B8 Zephyr r.v. 90-98, ZZR600 D1-D3 r.v. 90-92
- PEUGEOT: 125 ELYSEO r.v. 99-02, 150 ELYSTAR r.v. 03-04
- SUZUKI: GSX250 ESZ-SF r.v. 82-87
- YAMAHA: FZR250 (Import) r.v. 89-90, FZR250 (Import) r.v. 91-92,
FZR400 Genesis r.v. 88-90, FZR600 W-E r.v. 89-93, SR250 H -K r.v. 80-84, SR250 P-V r.v. 02-06, SRX250 N-FU r.v. 84-89, XJ550 H -K r.v. 81-83, XJ600 R L r.v. 84, XJ650 G-H/LH/RJ r.v. 80-84, XJ650 T urbo r.v. 82-83, XS-2 Elec r.v. 73-73, XS250 E-RH r.v. 78-81, XS250 G-K Custom r.v. 78-81, XS250 R K r.v. 83, XS360 C-D r.v. 76-77, XS400 E-F r.v. 78-79, XS400 RH -RK r.v. 80-82, XS400 SG-SJ (DOH C) r.v. 83-87, XT600LC (Tenere) r.v. 86, XT600Z (Tenere) r.v. 87-88, XV535 B-K ( Virago) r.v. 91-98, YFM350X (Warrior) r.v. 03-04
Primárne sa určuje typ batérie podľa rozmerov a pólov batérie, zoznam modelov motocyklov teda nie je 100 %.
POZOR!! Každá batéria, a obzvlášť motocyklová potrebuje čas od času úplne nabiť. Pre správnu údržbu odporúčame použitie niektorého z moderných typov automatických nabíjačiek (napr. CTEK viď obrázok).
Tieto prístroje majú priamo deklarovaný uspôsobenie pre nabíjanie batérií AGM.
Špecifikácie:
- Kapacita: 15 Ah
- Rozmery: 135 x 80 x 161 (max. 175 mm)
- Napätie: 12 V
- Vývody: 4
- Motobatt CCA (A): 160
Batérie Motobatt sú dodávané s nasledujúcim príslušenstvom: 2 x pripojiteľný pól (L, alebo U tvar podľa typu batérie) 4x nerezové skrutky na póly (štandard) 1x imbus kľúč (štandard) 0-3 plastové nástavce (podľa typu batérie)
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Hodnotenia produktu
, zakúpené v MAJO AUTO autodiely
- Produkt zatiaľ používaný krátko, ale vybraný typ batérie podľa recenzií
, zakúpené v MAJO AUTO autodiely
- Obojstrané svorky pripojenia,uzavretý obal akb
, zakúpené v Penta SK s.r.o.
rste neviem v motorke skusila len par startov , snad vyrzi
celkom fajn je ten system kontaktov univerzal prava/lava :-), zakúpené v Penta SK s.r.o.
- netreba liat do nej kyselinu po kupe
Netreba riesit pracu s kyselinou ktoru pri kalsickych auto/moto bateriach treba liat do clankov.